Little Known Facts About جزیره کیش.

Wiki Article

بادگیرها هم که حتما میدانید، جزئی از معماری باستانی ایران محسوب میشوند.

بیوگرافی میریام فارس خواننده، رقاص و بازیگر لبنانی (+ تصاویر)

پیست دوچرخه سواری در جزیره کیش، یکی از طولانی ترین پیست های دوچرخه در خاورمیانه

کد تایید هویت هم اکنون کد تایید برای شما پیامک شد، لطفا آن را در کادر زیر وارد و دکمه تایید را بزنید. درخواست ارسال مجدد امکان درخواست ارسال مجدد تا - ثانیه دیگر

تمامی اتاق ها و فضاهای خانه با حفظ معماری سنتی با استفاده از مصالح بومی بازسازی گردید و سبک زندگی بومیان کیش در ۸۰ سال قبل بازسازی شده است. این خانه مساحتی به اندازه ی یک هزار و ۲۰۰ مترمربع دارد. فضای درون خانه شامل ۱۵ اتاق و دو حیاط مجلسی و خانوادگی می باشد.

 بخش دیرینه‌شناسی با نمایش آبزیان تاکسیدرمی و بخش خزنده‌ها با نمایش انواع خزنده‌ها مانند انواع مار، کروکودیل، عقرب و غیره از دیگر دیدنیهای آکواریوم کیش هستند.

پارک آبی یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی ایران در جزیره کیش میباشد

(تصاویر) وضعیت عجیب یک محله در شرق تهران؛ بازار هروئین و قمار!

جزیره زیبای کیش یکی از پر مسافرترین شهرهای ایران است که به دلیل شرایط اقلیمی جذاب و بهره مندی از امکانات و تفریحات مهیج در هر فصلی از سال پذیرای سیل مسافران از شهرهای سراسر ایران است.

یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش درباره جزیره کیش پارک ساحلی میرمهنا است،این پارک ساحلی در شمالی و شمال غربی جزیره کیش قرار گرفته و جز ساحل های دیدنی و زیبا جزیره کیش می‌باشد.

کشتی یونانی در جنوب غرب جزیره همان جاذبه‌ای است که در بیشتر عکس‌های کیش دیده می‌شود و بهترین زمان بازدید از آن غروب و طلوع آفتاب است؛ زمانی که می‌توان عکس‌های یادگاری بسیار زیبایی از آن گرفت.

آدرس : اتوبان تهران، کرج، ورودی غربی، مجموعه ورزشی آزادی تخفیف رزرو تا

 صندلی‌هایی رو به دریا، سکوهای چوبی، کافه‌ها، بوفه رستوران‌ها و سرویس بهداشتی از امکانات اسکله هستند.

برای جنگل‌های هیرکانی هم فراخوان بدهید! /تا ۵۰ سال آینده تمامی جنگل‌ها نابود می‌شوند

Report this wiki page